جام جم ورزشی: رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها به راحتی نماینده مکزیک را شکست داد تا به فینال این رقابت ها صعود کند.
کد خبر: ۷۵۰۱۸۸
صعود بی دردسر رئال مادرید به جام جهانی باشگاه ها+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، در شبی که رئال به بیست و یکمین برد متوالی خود دست یافت، موفق شد تا یک رکورد دیگر بارسلونا را نیز جابجا کند. رئال بیشترین تعداد گل در یک سال میلادی را در بین تمام تیم های اسپانیایی به ثمر رسانده است. کهکشانی ها در سال 2014، تاکنون موفق به زدن 176 گل شده اند.رکورد قبلی در اختیار بارسلونا بود که در سال 2012 موفق به زدن 175 گل شده بود.

رئال حالا منتظر مشخص شدن حریف فینال در بازی اوکلند سیتی و سن لورنزو است. کهکشانی ها اگر بتوانند 4 برد متوالی دیگر نیز کسب کنند، رکورد کوریتیبا را شکسته و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت خواهند رساند.

سرخیو راموس موفق شد در دقیقه‌ 15 اولین گل مسابقه را به ثمر برساند و تیمش را پیش اندازد. راموس در این صحنه موفق شد ارسال تونی کروس را به گل نخست رئال تبدیل کند.

رئال در دقیقه‌ 36 موفق شد به گل دوم برسد. این بار حرکت عالی دنی کارواخال باعث شد تا بنزما در یک قدمی دروازه توپ را به گل دوم تیمش تبدیل کند. نیمه نخست با برتری دو بر صفر رئالی‌ها همراه شد.

در نیمه دوم رئالی‌ها موفق شدند دو گل دیگر را به ثمر برسانند. این بار همکاری کریستیانو رونالدو و گرت بیل باعث شد تا ها‌فبک ولزی گل سوم تیمش را در دقیقه‌ 50 به ثمر برساند. این پایان کار نبود و یک بار دیگر کریستیانو رونالدو در نقش گلساز ظاهر شد و توانست زمینه ساز گل چهارم تیمش تبدیل شود. پاس زیبای رونالدو به ایسکو باعث شد تا ها‌فبک اسپانیایی در دقیقه‌ 72 گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری چهار بر صفر رئال به پایان برسد.

در ادامه تصاویری از این دیدار را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها